6 januari 2012

Review: Nivea clear-up (nose) strips

Vorig jaar, haha klinkt zo vet vind ik, of beter gezegd vorig week, schreef ik over de Nivea clear-up strips voor je kin en/of voorhoofd. Zeker de moeite waard om dat review eens te gaan bekijken als je helemaal wilt kunnen volgen met dit review, want om het makkelijk te maken gaan ik niet nog eens de verpakkingen review maar alleen het product zelf. Dus, go check that out! En enjoy... 



Op de momenten dat ik deze testte/gebruikte had ik een slechte "huid periode", daarmee bedoel ik dat ik zonder reden opeens last had van hier en daar puistjes en opeens bijna dubbel zoveel mee-eters op mijn kin en neus. Perfect timing op deze dus te testen! Maar goed, dit is dus het doosje dat je zal vinden als je het product koopt in een supermarkt of drogisterij. Simpel, proper zonder weinig poespas. Hierin vindt je 4 strips voor je neus die ik vandaag voor jullie ga reviewen!
De kin/voorhoofd strips waar perfect oké maar zijn deze dat ook? 


Waarschijnlijk kan je het al raden maar de onderste strip is voor je neus. Oké, om deze strips goed te laten werken moet je je neus nat maken (als je dat met warm water doet zetten je poriën open dus dan kan hij nog meer werken) en dan met propere handen de strip op je neus plakken. Net zoals met de andere strips heb ik deze ook telkens nog eens nat gemaakt nadat ik heb opgedaan had, zodat hij extra goed zijn werk kan doen.
Het resultaat? Mini puistjes die op "springen" stonden waren zo goed als weg met deze strips en laten we zeggen dat %35 ongeveer van de zwarte puntjes weg was. Niet slecht dus! Een goede tip bij beide strips is om ze er héél traag af te trekken zo haal je extra veel viezigheid weg! De verpakking beweert dat %60 weg zou moeten zijn, maar dat kan ik nu toch niet beamen. Eerder iets van een %45, wat ook totaal niet slecht is! Al hangt het natuurlijk ook allemaal af van wat voor huidtype je hebt en of je echt een probleem huid hebt of niet. Zeker de moeite waard om eens uit te proberen! Ze zijn wel wat prijzig, €6,50 voor een pakje met 4 neus strips en 2(x2) kin/voorhoofd strips. Maar ze werken wel, dus zeker de moeite waar om te overwegen.
Alrighty, geniet nog van je weekend! Byee.. :)

1 opmerking:

  1. ik heb hem net opgedaan (voor je neus) hij werkt best goed maar vroeger had ik hem van een ander merk(welk merk dat is weet ik echt niet meer)die was toch iets beter dan deze maar deze is niet slecht. hier voor had ik een dokter van der hoog masker opgedaan misschien dat het daar aan ligt.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...