7 januari 2012

Chanel harmonie de printemps (lente make-up 2012)

Wat een prachtig winter weertje buiten! De afgelopen dagen heb ik vaak gezegd (gezaagd) wat voor lelijk, grauw weer het buiten is! En om eerlijk te zijn is dat het nog steeds, maar nu piepen er mooie zonnestraaltjes tussen de wolken en bomen, zo mooi... doet me al een beetje denken aan de lente! Zouden nu nog de bomen groen zien, de vogeltjes aan het sjirpen zijn en het een stuk of tien graden warme zijn dan is het helemaal compleet! Al maakt deze prachtige, lieve, zonnige lente collectie van Chanel vele donkere dagen die al zijn geweest, en vermoedelijk er nog aan komen, goed! 





Chanel maakt echt altijd prachtige foto's maakt van haar nieuwe make-up collecties, echt altijd heb ik dat wauw-moment. Ik kan er gewoonweg blijven naar staren, en ik vermoed dat ik niet de enigste ben. Zo prachtig, hier en daar mysterieus, lief, vrouwelijk én zonnig! 



Blush horizon de Chanel €55,00 (limited edition).
Poudre universelle compacte Jasmin €38,00 (limited edition).


Le Vernis April, May & June €22,00. 

Stylo yeux waterproof Grenat €22,50.


Les 4 ombres Eclosion €47,50.




Ombre essentiel Tigerlily (limited edition) & Rose de mai €26,00.




Rouge coco shine Candeur & Flirt €29,00.
Rouge coco baume €29,50.


Le crayon lèvres Bois de rose & Rose corail €20,50.

Lèvres scintillantes Bonbon, Pétillant & Bagatelle €25,00.





Rouge coco €29,00.

Zo geweldige mooi! Ik ben niet zo'n roze iemand, maar deze kleuren zijn echt mooi! Zo peachy, warm, oud roze, super mooi! Dit is nu eens echt een collectie waarvan ik een huge smile op mijn gezicht krijg! Echt! Bij elke foto die ik uploaden zat ik er echt zo een paar seconde naar te kijken van: "hoe mooi, zo lief...". Awesome! Haha echt deze collectie ga ik zeker gaan bewonderen in de Ici Paris Xl als hij uit komt. En wanneer is dat ? Wel, dat zal binnen twee weken zijn dus rond de 20ste ergens. Ik weet nog niet de precieze details van deze collectie maar ik kan je nu al vertellen dat de nagellakjes geen limited editions zijn. Dat is toch al super, plus check de namen van de lakjes. Haha, ja op die namen had ik niet kunnen komen. 
Kijken jullie ook al zo uit naar de lente, en nu al helemaal door deze foto's? Welk product zou jij stiekem heel graag willen uit deze collectie? volgens mij is het eerste wat er uitverkocht zal zijn de lipglossjes, maar we zullen zien! Geniet nog van je weekend! Byee.. :) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...