27 mei 2012

Summer haul


Het is eindelijk zomer! Het zonnetje is al sinds april wat vaker te zien, maar nu is het officieel. Het is warm buiten, tijd voor die zonnebril op te zette én voor wat nieuwe zomer, vakantie kleren in te slaan! In de ochtends heb ik gezellig wat gestudeerd, 's middags voor een paar uur het stad in en dan daarnet nog even naar de Ikea gecrost. En nu? Jullie laten zien wat ik heb gekocht.


De zara, tja, je moet er gewoon binnen vooral als de etalages vol hangen met fleurige dingen, en dat was het geval. Ik kan je vertellen dat ik honderden dingen heb gepast, van een knal geel topje tot kleedjes bedrukt met duizenden bloemetjes. Uiteindelijk ben ik dan gegaan voor een donker roze (op de foto lijkt het neon roze...) blazer en een turqoise sjaal met bloementjes, perfect voor dit moment van het jaar.

Zara:
Blazer,  €49,95
Sjaal,  €19,95 




Dit kleedje deed mij direct denken aan de zee, zwembad en de zon, perfect dus voor op vakantie! Er zat al een riempje bij maar veel taille gaf die me niet, dus daarom heb ik er deze gouden riem bijgekocht.

Mango:
Jurk,  €29,95
Riem,  €9,95


Toen ik dan eindelijk thuis was na een aantal uurtjes shoppen, zijn we nog naar de Ikea geweest voor een aantal spulletjes en heb ik deze twee witte kaders gekocht. 

Ikea kaders, per stuk  €4,99


Dat was het! Niet echte zomer dingen, maar ja met dit land weet je natuurlijk ook nooit. De ene dag bloedheet en de andere dag stort regen. Op de eerste foto kon je ook nog een zakje van Esprit zien, daar heb ik een bh gekocht, maar die ga ik jullie niet laten zien.

Wat is het laatste dat jullie hebben gekocht van kleding?

1 opmerking:

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...