28 mei 2012

Let's go outside for a sunny picknick!

De zon schijnt, en wat doen dan? Juist ja, naar buiten spurten! Net zoals velen ben ik de namiddag buiten in het zonnetje doorgebracht met een tijdschriftje en een heerlijke picknick. Zo genieten was dat, en voor dat jullie allemaal denken dat ik alleen maar binnen zit achter haar scherm en artikeltjes typ, wil ik jullie graag een aantal foto's laten zien van mijn namiddagje.

Zoals jullie weten woon ik recht in het stad, maar toch hebben we nog een mooi, fris groen stukje kunnen vinden om ons dekentje te leggen. Deze namiddag ben ik daar gaan zitten met mijn familie en hebben we lekker gegeten, in het zonnetjes gelegen en badminton gespeeld, maar om privacy dingetjes publiceer ik daar eventjes geen foto's van.

Een gerecht dat zo perfect is voor in de zomer: koude mozzarella, tomaatjes en met blaadjes basilicum. Heerlijk! 



Aardbeien, watermeloen, kersen, noem het maar op. Allemaal stukken fruit die gewoon zomer schreeuwen. Zo heb ik kunnen genieten van één van de eerste kersen van dit jaar, en dat in het zonnetje.

Eindelijk tijd om die zonnebrillen op te zetten, jeej! 

Ja, zonder twijfel kan ik zeggen dat het een geweldig dag was! Ik raad het zeker aan om nu te picknicken. 
Wat hebben jullie zoal gedaan met dit prachtige weer? 

3 opmerkingen:

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...