8 mei 2012

Happy beauty & fashion collage





Schaar en lijm zijn nooit iets voor mij geweest, altijd al een dik geklungel en gepruts geweest, geef mij maar een penseel en een blad, veel beter! Maar voor een collage maak ik graag een uitzondering, want sinds kort vind ik fantastisch om s'ochtends in mijn pyjama een tijdschrift aan flarden te knippen en op een kartonnen bord te plakken, heerlijk gewoon. Gezellig met een kopje thee en het ochtend zonnetje. Afgelopen weekend heb ik er twee gemaakt, en die wil ik graag met jullie delen!




























Deze collage heb ik als eerste gemaakt. Oorspronkelijk wou ik een collage maken met alleen kledingstukken en accessoires, maar zoals je kan zien is dat niet echt gelukt. Beauty ditjes en datjes blijven gewoon altijd mijn oog vangen.

En gisteren heb ik deze collage gemaakt. Een zeer zonnige en vrolijke collage al zeg ik het zelf, word er helemaal happy van als ik er naar kijk! Je zou kunnen zeggen dat de eerste collage meer lente en fashion is, en de twee meer zomers is en beauty gericht, I like!

Bij mij staan deze twee collage mooi boven op mijn kast zodat ik ze iedere dag ziet, werkt zeer inspirerend en maakt me ook vrolijk! Ik hoop dat jullie het leuke collages vinden en dat ze je zin geven om ook aan de slag te gaan. Alle prentjes heb ik gehaald uit de Knack Weekend Black.
Als op het punt staat om ook een tijdschrift aan flarden te knippen en plakken, dan wens ik je veel succes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...