30 mei 2012

OiIlily Papillon eau de toilette


Oillily is een merk dat vooral gekend is om hun handtassen, je kent ze wel, die met veel bloemetjes en veel kleurtjes, ben bijna zeker dat iedereen weet waar ik het over heb. Ze zijn niet zo heel goedkoop maar gaan blijkbaar wel erg lang mee. Zelf heb ik niets van Oilily buiten deze parfum en een toilettasje die ik een paar Kersten terug heb gekregen van mijn nicht. Heel lief cadeau-tje! Op dit moment ben ik een redelijk grote parfum collectie aan het ontwikkelen, maar op iedere flacon en geur ben ik verliefd, zo ook deze!

Aan de mooie glazen verpakking met bloementjes, vlinders en toffe kleurtjes kan je al merken dat dit een jongere geur is, die hoogst waarschijnlijk bloemig ruikt. En dat klopt ook. Deze parfum ruikt naar een heerlijke mengeling van: perzik, grapefruit, kersen, witte rozen, witte lelies, jasmijn en hartnoten. Grapefruit, kersen, witte lelies, heerlijk! Zelf herkende ik de geuren niet meteen maar toen ik de geuren opzocht dacht ik wel onmiddellijk: ja dit klopt, de parfum ruikt daar exact naar! Dus als deze geuren je aanspreken, zeker eens een kijkje gaan nemen in een parfumerie. In dit parfum zit ook geen enkele "zware" geur, dus als je rond de 25 bent dan is deze parfum waarschijnlijk te kinderlijk voor jouw.
Voor mij is hij perfect voor de lente en voor gewoon overdag te dragen. Al moet ik wel toegeven dat ik hem niet zo vaak draag, maar als ik hem draag, dan draag ik hem met een smile. 
Deze parfum is een eau de toilette, zoals je kan zien, en blijft dus niet zo lang hangen. Lang voor een eau de toilette, rond de drie tot vier uur , maar zeker niet zolang als een parfum. Voor Papillon van Oillily (50ml) betaal je €22, een goede prijs voor dit lente geurtje. 

Edit: Als je deze parfum koopt, dan komt deze parfum in een mooi, vrolijk doosje en ook bestaat er een body lotion en wasgel van dit geurtje. 


3 opmerkingen:

  1. Ik droeg hem een aantal jaar geleden. :) super schattig flesje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt heel goed! "vroeger' heb ik ook een Oillily geurtje gehad en twee tassen :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...