26 mei 2012

The Body Shop in een nieuw jasje (part 2, Lily Cole)


The Body Shop is bezig met zichzelf helemaal te vernieuwen, een frisser, nieuw concept met een nieuw gezicht: Lily Cole. Zij heeft samen met TBS een lijn uitgewerkt die ze zijn als een eerbetoon aan het diervriendelijk merk da ze zijn. Zo zit er niets van dieren verwerkt in de producten én is het niet getest geweest op dieren, geweldig toch? Deze lijn ziet er ongelofelijk schattig, en vooral roze uit, benieuwd?

(voor meer info over het nieuwe concept, klik hier)


Mini Hi-Shine Lip Treatment:  Go Pink, Go Wild, Go play en Go naked -   €7,00
lily: maximale glans en super verzorgend, go crazy!




Shimmer Cubes:  €22
Lily: Shimmer Cubes zijn de ultieme mix'n match beauty, go wild!

Puff On Radiance:  €18
Lily: now you can glow all over!





Lip & Check Dome:  Pinch Me Pink en Crazy for Coral -   €9
Lily: mijn favoriete product uit de lijn!

Liquid Eyeliner:  €10
Lily: ga voor prachtig paars!



Pearl Radiance Primer:  €19
Lily: Go on, shine! 



Lily's Cruelty-free-make-up lijn is limited edition, en is vanaf 11 juni in de winkels. Al de production hit deze lijn heb ik aan jullie laten zien, behalve een mini rush set, maar daar heb ik geen foto's van doorgestuurd gekregen, maar ik wou het toch rap even zeggen. 

Wat vind jij van deze collectie? Zou je er graag een product uit hebben? 

1 opmerking:

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...