16 april 2012

Review: Hema glas-vijl


Haakjes in je nagels, of scheurtjes, irritant! Ja zeker, zonder twijfel! Denk dat iedereen met mij het wel over eens is. De oplossing hiervoor is simpel: knippen of vijlen. Klinkt simpel, maar we kennen ze allemaal wel die ruwe, papieren vijltjes die na 5 keer gebruiken uitgeput zijn. Doen perfect hun werk, maar zelf heb ik het niet zo voor die vijltjes. Al hebben ze ook hun voordelen (je kan ze rap meepakken in je tas, en ook zijn die vaak super mooi versierd) maar toch heb ik het niet zo voor het vijlen van m'n nagels, tot dat ik deze vijl ontdekt! Via een andere website had ik over deze vijl van de Hema gehoord, en het bleek dat die super goed zijn werk deed en dat die toch niet zo heel duur was.
Toen ik laatste dan ook in de Hema was heb ik hem direct gekocht (na wel wat zoeken in de winkel, hij ligt trouwens bij de haar spulletjes) en thuis de verpakking er af gescheurd om te zien hoe goed hij zijn werk doet. Onmiddellijk dacht ik van: waarom heb ik deze vijl nooit eerder gekocht.



Natuurlijk is het gewoon een vijl, maar het is een feit dat glas-vijlen véél langer mee gaan en dat ze beter zijn voor je nagels dan die ruwe papieren vijltjes. Zo heb je van super veel verschillende nagel merken glasvijlen, zoals Herôme, maar vaak zijn die te koop voor drie keer de prijs van deze. Deze kost €3,75 en doet uitstekend zijn werk! Koopje!
Ik kan mijn nagels er mooi mee in vorm brengen, maar haperingen kan ik ook in een mum van tijd met deze vijl wegwerken, super dus! Ook kan je hem afwassen (staat in de "handleiding" maar heb het nog niet geprobeerd) zodat je de kruimeltjes nagel die achterblijven, zo die witte waas, er af is en je weer een vijl hebt die zo goed als nieuw is.
Al een weekje ben ik hem nu aan het gebruiken en hem aan het meesleuren in mijn tas, en nog steeds is 'ie in perfecte staat. Want ondanks dat hij uit puur glas gemaakt is, en dus makkelijk kan breken, doet hij dat niet door het plastique doosje waar in je hem kan opbergen. Deze sluit goed, gaat ook makkelijk open en beschermt de vijl super! Zou je het wat te veel vinden zo'n doosje, dan kan je altijd je vijl in het plastique hoesje steken die er ook bij zit. Zelf laat ik hem altijd in het doosje zitten maar ik kan me voorstellen als je hem gewoon in je badkamer of bureau wil leggen dat je hem liever in het hoesje steekt.
Voor de mensen die een witte, doorschijnende vijl maar saai vinden, is er ook exact dezelfde vijl te koop maar dan met het stukje waar "Hema" opstaat, paars gekleurd.

Heb jij een glasvijl, of vind je dat die papieren vijltjes perfect hun werk doen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...