15 april 2012

The Body Shop: Dreams Unlimited Sun Fresh



Nog maar juist is het lente, maar de zomer is al in het zicht, nog een paar maandjes. Al hebben wij hier in ons landje bijna nooit meer een échte zomer, zoals vorig jaar: regen idere dag. Maar dat wilt niet zeggen dat we niet kunnen genieten van dat toffe zomer sfeertje! Want ondanks het vreselijke weer soms, kom je toch nog helemaal in die heerlijk warme zomer, happy mood door deze nieuwe lijn van The Body Shop: Dreams Unlimited Sun Fresh. Benieuwd? 



Als eerste wil ik jullie graag de parfum laten zien van deze reeks. Eerst en vooral: prachtig flesje toch? De kleur van het schattige, peervormige glazen flesje loopt over van azuurblauw naar warm geel, en eindigt met een frisse gouden dop. Past ook perfect in de hand zoals je kan zien. Ook is hij makkelijk mee te nemen op reis of naar een logeerpartijtje omdat hij niet zo groot is (50 ml).
De geur zelf vind ik echt in één woord: fantastisch. Zoals jullie misschien is op gevallen houdt ik enorm van frisse, bloemige geurtjes, perfect voor deze tijd van het jaar trouwens, en deze parfum valt helemaal in deze categorie. Als extraatje heeft hij ook nog eens een zomerse, fruitige toets en ondanks het een eau de toilette is vind ik toch dat de geur goed blijft hangen. Wel is waar niet een hele dag, maar toch zeker 3 volle uren.
Mijn persbericht over dit nieuwtje was helemaal in het Frans (geen idee waarom), maar perfecte gelegenheid dus om mijn beste Frans boven te halen, jeej.. Wat ik er heb uit begrepen is alles wat ik zojuist vertelt heb, dan wel netter gezegd natuurlijk, en dat hij is opgebouwd uit:  florentijnse iris (aan de basis), watermeloen (midden) en uit zeewater (top). Het is dus niet zo'n ingewikkelde geur die je gewoon overdag, maar ook s'avonds, kan dragen. Ook kan je makkelijk alle ingrediënten terugvinden als je hem opspuit.

Dreams Unlimited Sun Fresh eau de toilette (50ml) kost €19,95.



Als tweede bestaat deze reeks ook nog uit een body lotion in exact dezelfde geur. Ik moet toegeven dat ik hem nog maar twee keer heb gebruikt, niet zo vaak dus, maar de geur is exact hetzelfde als de parfum. Ondanks de geur van dit product natuurlijk subtieler is als het parfum, blijft hij wel goed hangen en kan je hiermee ook de tijd dat je de geur ruikt verlengen. Handig dus.
De werking van deze bodylotion is basic. Hij maakt mijn huid zacht, niet extreem, en trekt redelijk snel in. Een goede body lotion dus met een super fijn geurtje.

Dreams Unlimited Sun Fresh boy lotion (250ml) kost €10,95



De mensen die nog niet helemaal overtuigd zijn van deze lijn, kan ik misschien een beetje blij maken met te vertellen dat deze lijn een onder deel is van een groter concept waarbij verschillende medewerkers van TBS een zomerse lijn zoals deze ontworpen hebben. Zo zijn er drie verschillende: Love Etc...Sun Kiss, Dreams Unlimited Sun Fresh  en  White Musk Sun Glow. Al deze lijnen hebben een parfum en een body lotion die dezelfde prijzen hebben als bovenstaande producten. Trouwens zijn deze twee producten ook heel fijn om te geven aan bevoordeeld een vriendin, is ook niet zo heel duur (toch niet voor een parfum), €30 in totaal, valt mee hé.
Nog nooit eerder heb ik een parfum geprobeerd van The Body Shop dus ik ben zeer zeker aangenaam verrast, en ik weet gewoon al zeker da ik deze parfum nog vaak dragen!

Zou jij graag een product hebben van deze mini-lijn? En heb jij ooit al parfum gekocht van The Body Shop, wat vond je er dan van?


*Deze producten zijn mij toegestuurd geweest ter overweging van een review.
  Ondanks dat is alles wat je zojuist hebt gelezen vanuit mijn eigen mening. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...