10 april 2012

Basics for a natural (make up) look


Een natuurlijk gezond blosje op de wangen, een frisse huid en ogen die stralen, een look die iedereen wel aanspreekt! Vandaag wil ik jullie dan ook de producten laten zien die ik zelf regelmatig gebruik om er toch wat stralender en gezonder uit te zien. Het zijn een paar simpele dingetje die je makkelijk kan vinden en die iedereen kan aanbrengen, ook degene onder ons die nog niet lang met make up bezig zijn!





Alles begint natuurlijk met een goede basis: een gezonde huid. Meer dan je gezicht wassen met een goed product dat voor je gezicht bestemd is en een dagcrème aanbrengen is er in principe niet nodig. Deze dagerème van Vichy is voor een jongere huid die af en toe last heeft van een puistje, dus niet voor extreme acné gevallen. Hij doet goed zijn werk en houd mijn huid onder controle.
Vichy Normaderm anti-imperfectie dagcrème, te vinden in je apotheek (±17,00).



Foundation zie je geregeld voorbij komen in filmpjes hoe je een naturele look kan maken , zelf vind ik foundation al een stap te ver gaan, want met een concealer kan je ook al veel wonderen doen. Als je puistjes hebt kan je ze makkelijk verbergen door er wat concealer op te deppen of als je last hebt van donkere kringen dan is deze concealer hierboven egt een wondermiddeltje. Ben er zelf helemaal fan van! Rol het onder je oggen dep het in, en klaar! Geen gedoe met poeder, primers, de goede kleur foundation vinden, en het vraagt ook veel minder tijd! 

Garnier Roll-on Anti-dark circles concealer, te koop in Kruidvat. (±€9,00) 


Gezonde blosjes kan je natuurlijk makkelijk creëren door blush. Als je echt zo natuurlijk mogelijk wilt gaan ga dan voor een zacht roze matte kleur. De blush die ik vaak gebruik heeft een zachte peachy kleur en gouden shimmers die zorgen voor een zachte glow. Je kan de blus altijd aanbrengen met het borsteltje dat er bij zit maar persoonlijk vind ik dat het makkelijker gaat door gewoon met mijn vingers te werken.

Bourjois Blush 16 rose coup de foudre, te vinden in Kruidvat (±€8,00).


Het make up product dat de meesten onder ons wel gebruiken is mascara. Je hebt een enorm groot aanbo hierin, zelf ben ik grote fan van deze mascara van Lancôme, is iets aan de duurdere kant, maar zeker zijn geld waard. Zou je niet zo veel geld willen uitgeven aan een mascara dan raad ik de Maybelline volume expres mascara aan of de falsies van Maybelline. Kies het liefst voor een mascara die je wimpers mooi gescheiden houdt en je wat lengte geeft als je een open blik wilt hebben.

Lancôme l'extrême (waterproof), te koop in Ici Paris Xl (±€25,00) .


 Je kan een lipstick of lipgloss kopen, maar wat ik aan raad zijn de gekleurde Labello's. Die geven je échte gezonde lippen door wat subtiele kleur en glans er aan te geven. Echt een super product dat niet veel kost, je doet hier zeker geen miskoop mee. Als je wat rodere lippen hebt raad ik deze aan, anders Pearly Shine.

Labello Fruity Shine, te vinden in Kruidvat (±€3,00).


Dat waren al de dingetjes die ik voor je gezicht aanraad. Maar glanzende nagels geven je ook meteen een nette uitstraling, dus doe gewoon een laagje doorschijnende nagellak op en je zal zien dat ze er al meteen een pak beter uitzien. Van Essence en Catrice heb je er hele goedkope die even goed een mooie glans geven.

O.P.I Natural Nail Base Coat, te koop in Planet Parfum (€13,95).



Klein detail, maar maakt een groot verschil bij vele mensen: je haar achteruit doen. Vooral als je normaal gezien je frou, bless of gewoon je haar sluik laat hangen. Doe het gewoon achteruit met een speltje, maakt  je gezicht meteen frisser en vriendelijker.

Schuivertjes, te vinden in Kruidvat en Six (± €2,00).



Van links naar rechts: Fruisty Shine Labello, GArnier concealer, Vichy Normaderm en Bourjois Blush nr 16.

Hoop dat dit artikel je een andere kijk heeft geven op make up en je het zeker eens gaat uitproberen!
Wat is jouw favoriete make up product van dit moment?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...