11 november 2011

Halloo!

Waaah! Ik ben terug! Jeej! Haha, hallo iedereen! :)
Ow my... ik kan jullie gewoon niet vertellen hoe blij ik ervan wordt dat ik terug kan bloggen en weer al jullie lieve reacties kan lezen! Haha echt waar er staat nu een mega smile op mijn gezicht terwijl ik dit aan het typen ben! Echt waar jullie zijn gewoon schatjes dat jullie nog altijd, ondanks dat ik niets meer poste, bleven kijken naar mijn blog, echt waar dankjewel daarvoor! Echt gewoon kei lief!
Ik weet niet exact hoelang het is geleden dat ik nog iets heb geschreven maar ik denk een week, een week en half alleszins al heel lang, te lang! Vooral als je weet dat als ik weg moet voor één of andere reden en geen internet heb ik altijd wel iets plan van artikeltjes zodat er toch nog wat blijft te beleven op mijn blogje, maar deze keer was alles zo hectisch. Er is niet normaal veel gebeurd in de afgelopen 10 dagen. Ik wou het eerst houden voor in een apart artikeltje maar het leek me leuker en makkelijker van alles gewoon in één keer te zeggen, dus.. Haha, oké laat ik gewoon met de deur in huis vallen, in de afgelopen week ben ik verhuis. Haha yep dat heb je goed gelezen, ik ben verhuisd! Awesome niet ? Haha dat vond ik toch! Wel, niet meteen want het kwam eerder als een shock aan toen ik besefte dat ik het huis ging verlaten waar ik echt jaren heb gewoond en waar ik dus ook heel veel herinneringen aan heb. Maar naarmate we begonnen met dozen in te pakken kwam ik tot de conclusie dat er niets echt erg is aan verhuizen omdat ik niets echt achterlaat want ik pak al mijn spullen mee, het is gewoon een nieuwe grote start! En dat kon ik echt wel gebruiken! Binnen één dag was het huis verkocht, een week daarna hadden we iets nieuw gevonden, en nu zeven weken later woon ik in een geweldig appartementen in het stad! Yep in het groot stad! Ik kom van een gewoon simpel dorpje en nu woon ik in het stad, en echt waar het is hier geweldig! Je bent veel rapper bij de winkels, er is altijd wel leven op straat en iets te doen in het stad. Ook hebben we een prachtig uitzicht over het stad vanuit ons appartement wat ik me al stilletjes zit in te beelden met Nieuwjaar en kerst, want waarschijnlijk hebben we dan een awesome uitzicht op de witte daken en met Nieuwjaar hebben zien we dan het vuurwerk waarschijnlijk écht goed. Ja, ik kijk er al naar uit! 
Het verhuizen zelf was héél vermoeiend, echt waar ik was helemaal gesloopt op het einde! Zoveel dingen die weggesmeten moesten worden en al die dozen die gevuld en geplakt moesten worden, echt pfft.. Wij hebben niet zo heel veel tijd gehad om alles in te pakken maar als je veel tijd hebt voor je gaat verhuizen dan raad ik je écht aan om op tijd te beginnen met inpakken! Maar goed, nu zijn we eindelijk geïnstalleerd er zijn nog wel een paar dozen die moeten uitgepakt worden en de katjes voelen zich ook nog niet helemaal thuis, maar we wonen er ook nog maar een kleine twee weken hé. De keerzijde van al dit gedoe is wel dat ik nu elke dag de bus moeten pakken, waar opzicht niets mis mee is, maar ik vond het leuker om naar de les te gaan met de fiets. Het tweede is dat we nog geen internet hebben, ik zit nu bij mijn papa thuis op het internet, maar in het appartement gaan we pas van af volgende week ergens internet en tv hebben. Ja,ja de afgelopen dagen waren echt raar zonder internet of tv, ik heb dan ook ondertussen bijna iedere dvd gezien die we hebben, maar ja nog een paar daagjes. 
Een paar keer deze week ben ik de winkelstraten in getrokken en natuurlijk heb ik daar wat gekocht, ik heb dan ook daar een shoplog filmpje van gemaakt. Spijtig genoeg heb ik dat filmpje niet hier dus ik kan het nu niet uploaden maar ik hoop dat ik het volgende dinsdag of woensdag kan uploaden. Dus blijven kijken voor dat! Ook zijn er verschillende nieuwe collecties uitgekomen terwijl ik "weg" was, ik moet nog al mijn mails checken en andere dingen voor ik weer helemaal mee ben met de nieuwste dingetjes, maar ik hoop dat ik dit weekend toch nog een nieuwe collectie of iets kan schrijven voor jullie! Ook komt er nog een "nails of the day" aan dit weekend. En als het jullie leuk lijkt komt er over een paar weekjes een écht blogje over het appartement. 
Alrighty, dat was al mijn groot nieuws! Wel, het was maar één iets groot maar het heeft vele "gevolgen", maar goed nu zijn jullie weer helemaal up to date! Lots of love from me. Byee.. :) 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...