30 juli 2012

Shoplog + blabla


Ongelofelijk hoe dood mijn blog er bij ligt! En dat nog terwijl ik had gezegd dat ik meer ging bloggen doordat ik meer tijd heb, pfft... wel ja, het is niet express en ook komt er wat verandering in want de site schiet eindelijk op. Nog wat kleurtje veranderen en nog een stuk of honderd artikels mooi maken, oké die artikels pakken ontzettend veel tijd, maar dan is het eindelijk tijd om hem te launchen, yihaa!
Maar om terug bij het punt van dit artikel te komen, ik ben vandaag gaan shoppen met een goede vriendin van mij en ik zou jullie graag mijn aankoopjes laten zien. (:

Een paar jaar terug had ik een gelijkaardig trui gekocht in de JBC en ik heb die echt zo vaak gedragen, naar school, thuis, op vakantie, en op het einde om te sporten. Spijtig genoeg is die nu ready voor de vuilbak en om vervangen te worden. Gelukkig moest ik niet al te ver lopen zoeken en ik kwam ik deze tegen in de America Today (€29,95).

Als er één winkel is waar er te veel moois is om te kiezen is het wel de Zara. Zoveel mooie bloesjes en jurkjes, maar met de herfst in het achterhoofd (en het school) heb ik deze trui gekocht. Hij zit mega comfortabel en is super handig om naar school aan te doen als het wat kouder is. I like! Ook was de prijs (€19,95) verbazend goed en dat zonder korting!

En dan nu een topje na al de pullen. Deze heeft een super leuk kleur vind ik en het is een feit dat je van deze topjes niet genoeg kan hebben, je kan ze overal op en onder dragen en ze zijn spotgoedkoop. (€4,95)
En als laatste heb ik nog dit oogschaduw borsteltje gekocht. Ondanks ik een "beauty blogger" ben (heb een hekel aan dat woord) draag ik niet op een regelmatige basis oogschaduw, maar ik begin er into te geraken! Deze was €2,75 bij de Hema.

Dat was het, niet erg veel, maar wel dingen die ik goed ga kunnen gebruiken! Deze week nog, als het goed is, ga ik een dagje naar Parijs (I know,  hoe awesomee!) en ik heb geen idee wat ik daar wil zien. Liefst gewoonweg alles maar dat is werkelijk onmogelijk, dus als jij tips hebt of een product dat ik zeker daar zou moeten kopen, zeg het me gerust het zou me ontzettend helpen!

Naast dat kleine, fantastische tripje dat ik ga maken heb ik vanaf één van de volgende dagen, heb ik terug een beter fototoestel in handen, dus vanaf dan kun je (betere) en meer artikels verwachten! Daardoor dus ook dat de kwaliteit van de foto's in dit artikel maar broebel zijn. Maar oké, genoeg blabla, geniet nog van het mooie weer en hou de site in de gaten zou ik zo zeggen!

1 opmerking:

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...