26 juli 2012

Essie fall collection 2012




Apart om nu, terwijl het dertig graden buiten is, een artikel te schrijven over een herfstcollectie. De zon schijnt nu volop maar het is waar dat het over een paar maanden weer zo ver is. Weer naar de les ploeteren door de regen, de vallende blaadjes en de grijze wolken die iedere klein beetje happy weghalen. Wel ja, ik hou niet van de herfst maar deze collectie vind ik er toch wel zeer leuk uitzien! 






































In totaal bestaat 'ie uit 6 verschillende kleuren, van zachte warme beiges tot fuchsia.


Van links naar rechts:

Skirting the issue  -  een elegant en subversief bordeaux
Don't sweater it  -  een warm en gezellig paars
Head mistress  -  een gedurfd en krachtig rood
Stylenomics  -  een rijk groen
Recessionista  -  een magenta dat miljoenen waard is
Miss fancy pants  -  een verfijnd en elegant greige

Zo dat waren de kleurtjes en hun naam. Het tweede deel, na de naam van het lakje, is wat Essie er zelf over zegt. Het lakje is dat mij erg aanspreekt om te proberen, en niet alleen door de leuk naam, is Miss Fancy Pants. Head mistress lijkt mij ook wel leuk, maar ik heb al meer als genoeg rode en roze kleurtjes in mijn nagellak stash staan.
Deze collectie zal je vanaf september, als de warme dagen over zijn, kunnen vinden bij Di en Kruidvat.
Wat vind jij van deze collectie? Of ben je gewoon nog helemaal niet klaar om nu al aan de herfst te denken?


1 opmerking:

  1. Dit is een mooie collectie!

    PS: Heb jij de ByBeautyBloggers.nl community al ontdekt? Neem nu snel een kijkje! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...