10 maart 2012

Only you nail polish

Only you is een vernieuwd beauty merk dat al een tijdje bestaat maar jaren geleden opeens verdween, maar sinds kort zijn ze terug en wel met een nieuwe, frisse verpakking! Only You is exclusief in de filialen van Ici Paris Xl te koop maar wel aan goede prijzen. Misschien heb je wel al een paar van hun gigantische affiches gezien aan de buitenkant van de Ici Paris Xl met honderden gekleurde nagellak potjes erop en met in grote letters: Only You, of heb je één van hun producten maar dan in de oude, donkere verpakkingen. Wel ja alleszins dat is het merk dat ik vandaag aan jullie ga voorstellen! Eerst was het plan om ook wat achtergrond info te geven over het merk, maar ik vind er niet zo veel over terug.. dus als jullie iets meer weten over dit merk: let me know!



Op dit moment heb ik het echt druk met het school, al vind ik hier en daar wel een tiental minuutjes om te bloggen (al een geluk). Maar mijn lieve moeder is zo lief voor me geweest en heeft een drietal lakjes gekocht uit deze vernieuwde collectie als cadeau-tje voor mij. En ik moet zeggen dat ze er drie geweldige heeft uitgekozen! Drie echte zomerse lakjes! Benieuwd ?




Hier zie je ze mooi duidelijk op een rijtje. Oké, van links naar recht zie je: 213 Pink Kiss, 113 Banana Split  en  313 Miss Bikini. Wat een lieve naampjes! De namen en eigenlijk ook te potjes en consistentie doet me een beetje denken aan de lakjes van Catrice, alleen zijn deze wel exclusiever en dekken ze echt al volledig in één laag. Ook hebben ze een lekker breed borsteltje, dus als je daar fan van bent neem dan zeker een keertje een kijkje naar deze! Alle drie de lakjes hebben een cream finish, dus ze hebben geen shimmers of glitters, en kosten 4,95 in de Ici Paris. Er komen binnenkort ook nog swatches online van deze lakjes, dus blijven kijken maar! Geniet nog van je zaterdag! Byee.. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...